مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 09:532019-10-10سياسي

فتاح: اتفاقات عراق، عزم مردم را بیشتر کرد


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: آنچه در عراق اتفاق افتاد عزم مردم را بیشتر کرد، مردم در راه امام حسین به این چیزها نگاه نمی کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرز شلمچه، سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه به دلیل مشکلاتی که در کشور عراق یه وجود آمده است، امید است با تمهیدات مسئولان هر چه سریعتر مرز باز شود.

وی افزود: تا امروز بیش از 200 هزار نفر از خدمات مواکب بنیاد مستضعفان  استفاده کردند و به نظر می رسد اوج این جمعیت از این به بعد و به خصوص در هفته آینده باشد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به این موضوع که با کمک ستاد اربعین حسینی سه موکب در خسروی، قصر شیرین در نزدیکی ایلام به سمت مهران و شلمچه را برپا کشده است، تصریح کرد: هدف گیری ما خدمات رسانی  به یک میلیون زائر است و خدمات ما تا 5 روز بعد از بازگشت زائران از کربلا ادامه دارد.

وی یادآور شد: بر اساس مشکلاتی که برای آب آشامیدنی به وجود آمده است، 10 میلیون بطری آب را آماده کرده ایم و در صورت نیاز سایر مواکب نیز با هماهنگی ستاد اربعین آب تامین می شود.

فتاح با بیان اینکه برای خدمات رسانی بهتر دو و نیم میلیون بطری آب میوه و به هم این اندازه شیر پاکتی آماده کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: اتفاقات عراق، عزم مردم را بیشتر کرد

فتاح: اتفاقات عراق، عزم مردم را بیشتر کرد