مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 11:192019-10-10سياسي

آغاز به کار دوره آموزشی دادیاران مرکز وکلای قوه قضاییه


دوره سه روزه آموزشی دادیاران مرکز وکلای قوه قضاییه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اعظمی قاضی دادگستری و مشاور انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی دادیاری این مرکز اظهار داشت: دوره آموزشی دادیاران افتخاری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه طی 3 روز در شهر مقدس مشهد در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری دوره های آموزشی دادیاری این است که مقررات کلی و نظامات حاکم بر دادرسی انتظامی به صورت اجمالی بیان شود و دستورالعمل پیشنهادی که برای امضاء به رییس محترم قوه قضاییه تقدیم شده است قسمت های مهم آن طرح شود.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از برگزاری آزمون، کسانی که در این آزمون موفق به قبولی می شوند به عنوان دادیار افتخاری شناخته شده و به مراجع نظارتی برای طی مراحل بعدی معرفی می شوند، بعد از اتمام این مراحل با ابلاغ رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه تحت عنوان دادیار انجام وظیفه خواهند کرد.

اعظمی در پایان خاطرنشان کرد: هدف مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه این است که در هر استان حداقل یک دادیار کارشناس و دادیار وکیل وجود داشته باشد و تقریبا همه استان ها را بتوانیم از لحاظ پراکندگی پوشش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دوره آموزشی دادیاران مرکز وکلای قوه قضاییه

آغاز به کار دوره آموزشی دادیاران مرکز وکلای قوه قضاییه