مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 12:302019-10-10اجتماعي

عروسک هایی برای قدردانی از خادمان کوچک حسینی


خادمان پویش عهد اربعین در 6 سالگی قرار است با هدیه های دست ساز ایرانی، به استقبال میزبانان کوچک اربعین بروند - خادمان پویش عهد اربعین در 6 سالگی قرار است با هدیه های دست ساز ایرانی، به استقبال میزبانان کوچک اربعین بروند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ؛ ​در گوشه دنج یکی از مساجد شهر تهران گروهی از خادمان حسینی می خواهند با روشی ممتاز خودشان را به زائران پیاده اربعین حسینی برسانند.

آن ها با دلی مشتاق آماده می شوند، اما پیش از سفر هدیه هایی زیبا را برای کودکان عراقی آماده می کنند، همان کودکانی که در مسیر پیاده روی با آغوش باز از میهمانان حضرت سیدالشهدا (ع) پذیرایی می کنند، یکی با شربت، ​یک نفر با ظرف خرما و دیگری هم با میوه.

گروه جهادی عهد از سال 93 این حرکت زیبا را آغاز کرده است و امروز با گذشت 6 سال همچنان با شوق در دورهمی تولید عروسک ها جمع شده اند و بیش از 1200 عروسک ایرانی محصول تلاش آنهاست که قرار است به کودکان عراقی هدیه شود.

هدیه ای کوچک برای قدردانی خانم ایناس جمیلی که طراح این پویش و عروسک هاست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما می گوید: سال 93 سفری به کربلا داشتم در همان ایام اربعین، متوجه شدم برخی دختر بچه های عراقی عروسک های پارچه ای دست دوز دارند، به ذهنم آمد که من هم عروسک های پارچه ای تولید کنم و برای سفر بعدی همراه خودم به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسک هایی برای قدردانی از خادمان کوچک حسینی

عروسک هایی برای قدردانی از خادمان کوچک حسینی