مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 12:392019-10-10اقتصادي

کاشان 268 میلیون دلار صادرات در 6 ماهه نخست سال 98 داشته است


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از صادرات 268 میلیون دلاری کاشان به خارج از کشور در شش ماهه نخست سال 98 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود خاندایی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشان دارای ظرفیت های زیادی برای توسعه و پیشرفت است، اظهار داشت:سفر بیش از 250هزار گردشگر خارجی و بیش از پنج میلیون گردشگر داخلی به کاشان نشان از آماده سازی زیرساخت های لازم برای جذب گردشگر در کاشان دارد.

وی با اشاره به اینکه کاشان با توجه به موقعیت استراتژیک خود در کشور مکان مناسبی برای جذب سرمایه گذار قرار دارد، ابراز داشت: 20میلیون تردد در سال از کریدورهای ارتباطی کاشان گواهی بر این موضوع است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با بیان اینکه در حال حاضر 40 درصد نیروی کار و اشتغال کاشان را افراد غیر بومی تامین می کنند، افزود: باید تلاش کنیم تا نیروی تحصیلکرده بومی را وارد بازار کار منطقه کنیم.

افتتاح سه طرح تولیدی و صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت وی از افتتاح سه طرح تولیدی و صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و تصریح کرد: این طرح های صنعتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان 268 میلیون دلار صادرات در 6 ماهه نخست سال 98 داشته است

کاشان 268 میلیون دلار صادرات در 6 ماهه نخست سال 98 داشته است