مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 12:402019-10-10اقتصادي

اشتغال برای جوانان جویای کار در خارج از مرزهای کشور


راهکارهای اعزام نیروهای کار متخصص و تحصیلکرده جویای کار مازاد استان به خارج از کشور در تبریز بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی مدیر کل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشستی با مدیران دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی خارجی سراسر کشور گفت:جویندگان کار در خارج از مرزها می توانند به کاریابی های مجاز در سایت وزارت کار مراجعه و ثبت نام کنند .

اکبرنیا افزود: با توجه به سیاست های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و برنامه ریزی های صورت گرفته در رابطه با اعزام نیروی کار تحصیل کرده و ماهر به خارج از کشور باید هم افزایی بیشتری در کاریابی ها صورت گیرد که راههای بهتر برای اعزام نیروی کار به خارج از کشور فراهم شود .

وی گفت: در فضاهای مجازی کلاهبرداری های بسیاری در این خصوص صورت می گیرد که باید با کاریابی های غیر مجاز برخورد قانونی انجام گیرد.

اکبرنیا تاکید کرد: فعالیت در رابطه با کاریابی و بانک اطلاعاتی چه در داخل و یا خارج از کشور فقط با مجوز وزارت کار امکانپذیر است .

وی افزود : دفاتری را در خارج از کشور با همکاری وزارت خارجه و با مجوز رسمی وزارت کار در کشورهای مختلف از جمله کانادا، استرالیا، دانمارک، عمان ، ترکیه و اخیرا قطر به عنوان دفاتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال برای جوانان جویای کار در خارج از مرزهای کشور

اشتغال برای جوانان جویای کار در خارج از مرزهای کشور