مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 14:152019-10-10سياسي

ضرورت آشنایی شرکت های دانش بنیان با مفاهیم اقتصاد روز


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی مرکز رشد و نوآوری موقعیت خوبی است که تحولاتی در حوزه اقتصاد دانش بنیان را در استان کرمان با توجه به ظرفیت و نیازی که در جامعه وجود دارد شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان،  محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز رشد و نوآوری کرمان با تقدیر از اقدامات مثبتی که در دانشگاه پیام نور استان کرمان صورت گرفته است، عنوان کرد: اقتصاد نفتی باید به فرموشی سپرده شود و خوشبختانه مسیر حرکتی که در سال های اخیر در حوزه دانش بنیان بسترگذاری شده در حال به ثمر رسیدن است.

وی گفت: کرمان استانی کاملا اقتصادی است و ظرفیت های بزرگ کشاورزی و صنعتی و معدنی دارد و با حمایت یک فضای علمی بسیار در جبران بخش های دیگر موثر خواهد بود.

پورابراهیمی افزود: ده ها و هزاران قلم کالای وارداتی در کشور داریم که دانش تولید آنها را در داخل کشور و استانمان داریم، اتاق تعاون، بازرگانی و دانشگاه و صنعت را می توان با هم ارتباطت داد و از این دانش داخلی استفاده کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: ما باید به سراغ بازار برویم، نشستی با مدیران بنگاه های اقتصادی استان با حضور مسئولان ارشد استان داشته باشیم و اقلام مورد نیاز آنها را دریافت کنیم و به سراغ صنعت تولید آنها برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آشنایی شرکت های دانش بنیان با مفاهیم اقتصاد روز

ضرورت آشنایی شرکت های دانش بنیان با مفاهیم اقتصاد روز