مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 15:422019-10-10سياسي

احیای تالاب انزلی با محوریت پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی


رییس جهاددانشگاهی کشور، خواستار احیای تالاب انزلی با محوریت پژهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی شد و گفت: با توجه به اعتبارات پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی و دانش، - تحقیقات و فناوری موجود در این مرکز برنامه های لازم برای احیای تالاب انزلی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا طیبی در دیدار با مجمع نمایندگان گیلان، از واگذاری طرح های فناورانه جدید به جهاددانشگاهی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی خبر داد و اظهار کرد: جهاددانشگاهی 31 ماموریت فناورانه دارد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی طی سه سال آینده در توسعه فناورانه کشور نقش اساسی خواهد داشت، افزود: جهاددانشگاهی ظرفیت های پژوهشی و فناوری خوبی در حوزه محیط زیست، پسماند و آلودگی آب و.

دارد و لذا پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی می تواند فعالیت جدی تری در این بخش داشته باشد.

رییس جهاددانشگاهی کشور، با تاکید بر لزوم انتقال تکنولوژی زباله سوز به کشور، عنوان کرد: جهاددانشگاهی آمادگی دارد به عنوان سرمایه گذار در پروژه زباله سوز رشت، کار انتقال این تکنولوژی را انجام دهد، زیرا زباله سوزی بسیار حساس است و باید دانش لازم وجود داشته باشد.

طیبی با بیان اینکه همه زباله ها قابل سوزاندن نیستند و می توانند آلایندگی هوایی ایجاد کنند، گفت: گازهای متصاعد شده ناشی از سوزاندن فلزات سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تالاب انزلی با محوریت پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی

احیای تالاب انزلی با محوریت پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی