مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 15:432019-10-10سياسي

بررسی نهایی پرونده سیلو و غله همدان در هیات داوری


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به دیدار با رییس کل سازمان خصوصی سازی و پیگیری پرونده سیلو و غله همدان گفت: این پرونده در هیات داوری بررسی خواهد شد.

- امیر خجسته امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیگیری، مکاتبه و برگزاری جلسات در جهت شفاف سازی نحوه واگذاری سیلو و اداره غله همدان اظهار کرد: در زمینه نحوه واگذاری سیلو و اداره غله همدان از وزیر امور اقتصادی و دارایی، سازمان بازرسی و قوه قضاییه پیگیری و مکاتبات عدیده ای صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین تخلفاتی در زمینه قیمت گذاری و حراست از اموال بیت المال و انعقاد قرارداد واگذاری صورت گرفته که با دستور وزیر و مسوولان مربوطه این پرونده دقیق تر بررسی می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه در دیدار با رییس کل سازمان خصوصی سازی اعلام کردم که نحوه واگذاری و قیمت گذاری ها مشکل داشته است اظهار کرد: در جریان واگذاری سیلوی همدان در حالی که این ملک استراتژیک بیش از 160 میلیارد تومان ارزش داشته به قیمت بسیار پایین تر از رقم واقعی یعنی 16 میلیارد تومان واگذار شده است.

وی گفت: از طرف دیگر با پرداخت 10 درصد از قیمت واقعی به صورت مذاکره به فروش رسیده که البته در هیات داوری بایستی این نحوه واگذاری ابطال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نهایی پرونده سیلو و غله همدان در هیات داوری

بررسی نهایی پرونده سیلو و غله همدان در هیات داوری