مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 17:002019-10-10ورزشي

شناسامه دارشدن قبرهای گورستان تاریخی «دارالسلام»


سرپرست گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری سلسله نشست های تخصصی با موضوع گورستان تاریخی «دارالسلام» با حضور متخصصان و علاقمندان خبر داد.

- ،مرکز فارس علی نیری با بیان اینکه شیراز یک شهر موزه ای بزرگ است، گفت: انواع گردشگری تاریخی، فرهنگی، مذهبی، اکوتوریسم و .

به جز گردشگری ساحلی در شیراز وجود دارد که همین سبب شده تا سالانه تعداد زیادی گردشگری داخلی و خارجی متقاضی بازدید از این شهر باشند.

سرپرست گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: یک سایت گردشگری پنهان به نام دارالسلام در شیراز وجود دارد که ضروری است تا به آن پرداخته شود، گورستان تاریخی دارالسلام به دلیل داشتن پیشینه تاریخی می تواند به ظرفیتی قوی در صنعت گردشگری تبدیل شود.

وی با بیان اینکه این گورستان، سراسر دانش، فرهنگ و آموزش در حوزه هنر و تاریخ است، عنوان کرد: نقوش، سنگ قبرها، معماری تراشه ها، ادبیات نوشتاری در قبر ها و دیگر قسمت های این گورستان هرکدام دارای ارزش است.

نیری با اشاره به ظرفیت های گردشگری گورستان تاریخی دارالسلام شیراز گفت: مشاهیر بزرگی و چهره های شاخصی در این قبرستان دفن هستند که علاوه بر سایر جاذبه های این گورستان، می تواند سبب جذب گردشگر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسامه دارشدن قبرهای گورستان تاریخی «دارالسلام»

شناسامه دارشدن قبرهای گورستان تاریخی «دارالسلام»