مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 18:402019-10-10اقتصادي

شهرک صنعتی بناب 100 هکتار توسعه پیدا می کند


فرماندار بناب از تملک و توسعه شهرک صنعتی این شهرستان در زمینی به مساحت 100 هکتار از هفته آینده و واگذاری آن به متقاضیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین رفیعی، عصر امروز در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب که با حضور محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران کل استان و مدیران واحدهای تولیدی شهرستان برگزار شد، با تشریح پروژه های در دست اقدام این شهرستان خاطرنشان کرد: هم اکنون 160 واحد صنعتی در شهرک صنعتی بناب مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: امسال برای اجرای طرح های عمرانی استانی و ملی شهرستان بناب، 300 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که در قالب 60 پروژه اجرا خواهد شد.

فرماندار بناب همچنین از اجرای آخرین مرحله تکمیل پل روگذر میدان معلم بناب خبر داد و ابراز داشت: تاکنون برای تکمیل این پروژه 240 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب همچنین احداث ورزشگاه این شهر را از دیگر پروژه های عمرانی دانست و گفت: پروژه استادیوم 15 هزار نفری بناب تاکنون پیشرفت 80 درصدی داشته است.

رفیعی تصریح کرد: امسال از محل ارزش افزوده 140 میلیارد ریال به شهرداری بناب پرداخت شده و در این ارتباط از سال 1392 تاکنون 310 میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی بناب 100 هکتار توسعه پیدا می کند

شهرک صنعتی بناب 100 هکتار توسعه پیدا می کند