مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 06:472019-10-11ورزشي

افتتاح بوستان دانشمند و زمین چمن شهرداری مرودشت/آغاز تا پایان پروژه در 5 ماه


پروژه های بوستان دانشمند و زمین چمن شهرداری مرودشت از آغاز تا پایان تنها در 5 ماه به اتمام رسید.

- سید مهدی مکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز در مورد پروژه بوستان دانشمند و زمین چمن شهرداری مرودشت که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور گشایش یافت، اظهار داشت: این پروژه از اردیبهشت ماه سال جاری شروع و مهرماه به اتمام رسیده است.

 مکّی افزود: این پروژه شامل مجموعه بازی کودکان، مجموعه ورزشی، زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال، آلاچیق و دیگر امکانات بهداشتی است و به صورت کامل دیده شده است.

  وی همچنین توزیع عادلانه خدمات رفاهی به شهروندان را از اهداف اصلی مجموعه شهرداری دانست و گفت: بلوار امام علی (ع) از تراکم جمعیت بسیار بالایی برخوردار بوده که متأسفانه خدمات ارائه شده توسط شهرداری متناسب با نیازهای آن نبوده و در زمره مناطق کم برخوردار شهری قرارگرفته است.

شهردار مرودشت خاطرنشان کرد: به همین منظور، مجموعه شهرداری با تخصیص اعتبار از محل درآمدهای داخلی در پی تکمیل این بوستان بود.

  مکی در ادامه بیان داشت: توجه به محله های کمتر برخوردار و احداث پارک در این محلات و با توجه به روند رو به رشد و به تبع آن ایجاد مکان هایی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان از اهمیت ویژه ای در نزد شهرداری مرودشت برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بوستان دانشمند و زمین چمن شهرداری مرودشت/آغاز تا پایان پروژه در 5 ماه

افتتاح بوستان دانشمند و زمین چمن شهرداری مرودشت/آغاز تا پایان پروژه در 5 ماه