مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 08:172019-10-11فناوري

راه اندازی 6 سایت اضطراری تلفن همراه


مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: سال گذشته فیبر نوری پرظرفیتی از قصرشیرین به خسروی تأمین شد که نیاز های ارتباطی تمام دستگاه های خدمت رسان در خسروی رفع شود.

- مر کز کرمانشاه قبادیان، با اشاره به اینکه طی یکی دو سال اخیر و طرح موضوع بازگشایی مرز خسروی فرصتی برای رفع نیاز های ارتباطی این مرز فراهم شد و مسیر های موازی با فیبر نوری برای حفظ ارتباطات در زمان های ضروری فراهم شده است وی ضمن اعلام اینکه سیستم های تغذیه نیرو انتقال به بهترین شکل در مرز خسروی فراهم شده است اضافه کرد: شبکه موبایل تمام شهر های مسیر از کنگاور تا اسلام آباد غرب به سمت حمیل تقویت شده و بیش از دو برابر ترافیک در حالت عادی پیش بینی می شود.

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه با بیان اینکه تجهیزات مسیر در هر نقطه ای که امکان پذیر بوده به نسل سوم و چهارم تلفن همراه انتقال داده شده است گفت: بخش عمده ای از نقاط کور مسیر ها در استان مرتفع شده و در برخی از نقاط زیرساخت های لازم وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه 6 سایت اضطراری در قصرشیرین و پایانه مرزی خسروی فعال شده است اظهار کرد: در شهر قصرشیرین به دلیل اسکان و ترافیک زائران دو سایت جدید همراه اول در ورودی شهر افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 6 سایت اضطراری تلفن همراه

راه اندازی 6 سایت اضطراری تلفن همراه