مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 09:102019-10-11سياسي

بخش خصوصی در پیوند با دانشگاه نقش بسیار اساسی در پیشرفت علم و فن آوری دارد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از نکاتی که در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برجسته و اطلاعات و آمارهای جدی از آن مستخرج شد این بود که در کشور همه ظرفیت برای پیشرفت علم و فن آوری را روی دوش دولت می گذاریم درحالی که بخش خصوصی در پیوند با دانشگاه نقش .

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از نکاتی که در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برجسته و اطلاعات و آمارهای جدی از آن مستخرج شد این بود که در کشور همه ظرفیت برای پیشرفت علم و فن آوری را روی دوش دولت می گذاریم درحالی که بخش خصوصی در پیوند با دانشگاه نقش بسیار اساسی در پیشرفت علم و فن آوری در کشور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعیدرضا عاملی در خصوص جلسه 821 شورای عالی انقلاب فرهنگی که با حضور رییس جمهور برگزار شد، ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: در این جلسه ابتدا سه نفر از اعضاء شورای عالی انقلاب فرهنگ نکاتی را در خصوص نرم افزارهای تصویری و ضرورت سیاست گذاری و مقررات گذاری در این حوزه و همچنین تذکراتی در خصوص مطالعه تأثیرات مصوبات شورای عالی و ضرورت پیگیری آزادی دکتر سلیمانی متذکر شدند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: سپس رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به درخواست اعضاء شورای عالی، گزارش مبسوطی از سفر نیویورک به سمع اعضاء رساندند که حکایت از تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی در پیوند با دانشگاه نقش بسیار اساسی در پیشرفت علم و فن آوری دارد

بخش خصوصی در پیوند با دانشگاه نقش بسیار اساسی در پیشرفت علم و فن آوری دارد