مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 09:282019-10-11سياسي

نیازهای مراکز فرهنگی نباید تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار گیرند


فرماندار کانون با اشاره به رسالت های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: نیازهای مراکز فرهنگی قوی نظیر کانون نباید تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد رستگاری امروز در جمع اعضای موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به مناسبت هفته کودک اظهار داشت: افرادی که در گذشته عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودند و امروز به انسان های موفق در رشته های مختلف تبدیل شده اند، حاصل تلاش دلسوزانه مربیان کانون هستند.

وی ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از کسب رتبه های ملی و بین المللی توسط اعضای کانون در رشته های مختلف بیان کرد: اعتقاد دارم در هیاهوی مسائل مهم اقتصادی امروز، مشکلات صنعت و بسیاری از دغدغه های دیگر اقتصادی که به واسطه تنوع کار در فرمانداری با آنها دست و پنجه نرم می کنیم، باید به مراکزی همچون آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز توجه ویژه داشت.

رستگاری تاکید کرد: باید دغدغه ها، مسائل، نیازها و مشکلات این مراکز را بشنویم و آنها را شناسایی کنیم و برای رفع آنها اقدام کنیم.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه معتقدم باید از ظرفیت اعضای موفق کانون برای مسئولیت های آینده استفاده کرد، افزود: علاقمند به آشنایی با اعضای موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای مراکز فرهنگی نباید تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار گیرند

نیازهای مراکز فرهنگی نباید تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار گیرند