مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 14:452019-10-11بين الملل

هواداران محیط زیست بی بی سی را متهم کردند


شماری از اعضای گروه شورش انقراض در لندن، با تجمع در برابر ورودی ساختمان بی بی سی، مدیران آن را به پنهان کاری متهم کردند - از لندن ، شماری از اعضای گروه شورش انقراض در لندن، با تجمع در برابر ورودی ساختمان دفتر مرکزی بی بی سی، از عملکرد این سازمان درباره بحران محیط زیست، انتقاد و مدیران آن را به پنهان کاری درباره حقایق موجود در این باره متهم کردند.

تظاهر کنندگان که در برابر ساختمان بی بی سی بست نشسته اند، ورودی دفتر بی بی سی را بستند و انتشار حقایق را خواستار شدند.

در پلاکارد هایی که اعضای این گروه در دست دارند نوشته شده است: بی بی سی، سکوتت مرگبار است ، بی بی سی آیا نمی بینی؟ شرایط محیط زیست، بحرانی است و تظاهر کنندگان شعار می دادند: بی بی سی مال کیه؟ مال ماست.

در حالی که نیرو های پلیس تلاش می کردند با صف کشیدن در برابر تظاهر کنندگان، راه ورود کارکنان بی بی سی را باز نگاه دارند، شماری از معترضان جنبش شورش علیه انقراض ، با چسب خود را به زمین چسبانده اند.

فعالان جنبش شورش علیه انقراض از بی بی سی خواستند تا به وظیفه خود در بیان حقیقت توجه کند و بحران محیط زیست کره زمین را نمایش دهد.

شماری از کارکنان بی بی سی از جمله پاول لوییس، خبرنگار مالی این سازمان در شبکه های اجتماعی نوشته اند نتوانسته اند وارد ساختمان بی بی سی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواداران محیط زیست بی بی سی را متهم کردند

هواداران محیط زیست بی بی سی را متهم کردند