مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 01:522019-10-11سياسي

مسئولان باید برای افزایش اعتماد به بدنه مدیریتی کشور، اموالشان را اعلام کنند


نماینده کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم، شفاف سازی در آرا و دارایی های نمایندگان است گفت: مسئولان باید برای افزایش اعتماد به بدنه مدیریتی کشور، - سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره عملیاتی شدن سامانه اعلام اموال و دارایی مدیران و مسئولان گفت: هر آنچه که مربط به مردم است نماینده مجلس باید به عنوان زبان آنها فریاد بزند و مطرح کند.

  نماینده کرمانشاه گفت: یکی از مطالبات و خواسته های مردم، شفاف سازی در آرا، اموال و دارایی های نمایندگان مجلس است.

  جاسمی گفت: هیچ ایرادی ندارد که نماینده مجلس در این سامانه اموال و دارایی خود را اعلام کند لذا باید برای آنها اولویت ویژه قائل شوند، اما باید تلاش کنیم همه مدیران و مسئولین این کار را انجام دهند.

  وی خاطرنشان کرد: ما در گذشته شاهد آن بودیم فردی که میلیاردها تومان ثروت و دارایی داشته است، اما در اظهارنامه خود اعلام کرده که در حسابش فقط 2 تا 3 میلیون تومان پول است و عملاً با این کار مردم را به سخره گرفته بود.

  وی گفت: با توجه به اقدامات قاطع و انقلابی آیت الله رییسی در قوه قضاییه، مطمئن هستم که سامانه اعلام اموال و دارایی مسئولان به صورت ویژه پیگیری شده و سرانجام خوبی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید برای افزایش اعتماد به بدنه مدیریتی کشور، اموالشان را اعلام کنند

مسئولان باید برای افزایش اعتماد به بدنه مدیریتی کشور، اموالشان را اعلام کنند