مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 05:232019-10-12اجتماعي

اجرای طرح AVL در 1000 دستگاه اتوبوس اصفهان تا پایان امسال


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه طرح کارت الکترونیک در اصفهان به عنوان یکی از نخستین شهرهای کشور اجرا شد، گفت: با اجرای طرح AVL، - سیستم حمل و نقل ارتقا یافته و دغدغه هایی که شهروندان در پرداخت دارند به نوعی برطرف خواهد شد.

علیرضا صلواتی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با راه اندازی سامانه جدید AVL (سیستم مکان یاب خودرو) در سیستم حمل و نقل شهری، اظهار کرد: این سیستم با استفاده از گوشی های هوشمند و اپلیکیشن های مختلف به مسافران در هر کجا که باشند، زمان حرکت ها و هم پوشانی ها را اطلاع خواهد داد و به طور کلی راهنمایی برای استفاده بهتر شهروندان از وسایل نقلیه عمومی است.

وی با بیان اینکه اصفهان یکی از نخستین شهرهایی بود که طرح کارت الکترونیک در آن اجرا شد و به نتیجه رسید، افزود: طی دو سال گذشته با توجه به اینکه سیستم تجهیزات هوشمند تغییرات بسیاری کرده، طبیعتا روش های سنتی گذشته پاسخگو نبود و انتظار می رفت که از روش های نوین استفاده شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از خرداد سال گذشته برای شناسایی شرکت هایی که داوطلب ارائه خدمات کارت هوشمند شهروندی و پرداخت الکترونیک بودند، فراخوان داده شد، گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد، شرکت صاایران، ارائه دهنده خدمات صنایع الکترونیک برنده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح AVL در 1000 دستگاه اتوبوس اصفهان تا پایان امسال

اجرای طرح AVL در 1000 دستگاه اتوبوس اصفهان تا پایان امسال