مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 05:582019-10-12اجتماعي

کمیته ایمنی در مدارس اصفهان تشکیل می شود


مدیر کل بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه کمیته ایمنی در مدارس اصفهان تشکیل می شود، گفت: خطرات محتمل در مدارس اصفهان شناسایی شده و نسبت به ایمن سازی آنها اقدام می شود.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه در ششم آذرماه بیست و یکمین مانور سراسری ایمنی و زلزله در مدارس استان اصفهان برگزار می شود، اظهار داشت: هر ساله این مانور به منظور ارتقای فرهنگ ایمنی و حفاظت در برابر زلزله در مدارس برگزار می شود که امسال در بیش از هفت هزار واحد آموزشی دولتی و غیردولتی استان اصفهان اجرا می شود.

وی افزود: مشارکت 850 هزار دانش آموز در بیست و یکمین مانور سراسری ایمنی و زلزله می توانند در افزایش سطح مقابله با حوادث طبیعی مانند زلزله موثر واقع شود.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه مربیان مدارس در دوره هایی آموزش ایمنی و حفاظت در برابر زلزله را طی می کنند ابراز داشت: مربیان آموزش دیده دانش آموزان را با مکانهای ایمن برای حفاظت در برابر زلزله آشنا خواهند کرد و راه های حفاظت از جان را در برابر حوادث طبیعی آموزش خواهند داد.

برگزاری بیست و یکمین مانور ایمنی و زلزله وی بیان داشت: برگزاری بیست و یکمین مانور ایمنی و زلزله با همکاری هلال احمر، آموزش و پرورش، صدا وسیما، آتش نشانی و مرکز فوریت های پزشکی و شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ایمنی در مدارس اصفهان تشکیل می شود

کمیته ایمنی در مدارس اصفهان تشکیل می شود