مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 06:252019-10-12سياسي

میز اعلام دارایی نمایندگان در مجلس مستقر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی درباره انتشار شفاف و علنی لیست اموال و دارایی مسئولان گفت: - سخنگوی هیأت رییسه مجلس گفت: اعلام شفاف اموال و دارایی مدیران و مسئولان در کشور ابهام زدایی کرده و مانع از تهمت های بعدی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی درباره انتشار شفاف و علنی لیست اموال و دارایی مسئولان گفت: بر اساس قانون اساسی اعلام اموال و دارایی در قوه مجریه برای رییس جمهور، وزرا ومعاونینش وجود داشته و باید این کار را انجام می دادند.

وی افزود: بعد از اعلان علنی تشکیل راه اندازی سامانه اموال و دارایی مسئولان برخی نمایندگان مجلس هم از این طرح استقبال کرده و به صورت داوطلبانه اعلام کردند می خواهند این کار را انجام دهند.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس تصریح کرد: اگر اعلان شفاف و علنی اموال و دارایی مسئولان تبدیل به قانون شود امری مطلوب بوده و بر اساس اصل شفاف سازی می تواند در جامعه بسیار تاثیر بگذارد.

عباسی گفت: قوه قضاییه و مجلس باید هر چه سریع تر مدیران و مسئولانی که شامل اعلان اموال و دارایی شان هستند را تعیین کرده و در سامانه مذکور ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز اعلام دارایی نمایندگان در مجلس مستقر می شود

میز اعلام دارایی نمایندگان در مجلس مستقر می شود