مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 06:272019-10-12سياسي

اربعین امروز قدرت و عزت جهان اسلام است


فعال جنبش دانشجوی استان آذربایجان شرقی اربعین را یک حرکت سمبلیک و نمادین برای زنده نگه داشتن شور و قیام امام حسین (ع) بیان کرد و گفت: اربعین تجلی گاه عاشقان و دوستداران ابا عبدالله الحسین علیه السلام است.

- فعال جنبش دانشجوی استان آذربایجان شرقی اربعین را یک حرکت سمبلیک و نمادین برای زنده نگه داشتن شور و قیام امام حسین (ع) بیان کرد و گفت: اربعین تجلی گاه عاشقان و دوستداران ابا عبدالله الحسین علیه السلام است.

اما نکته ای که در این راهپیمایی حائز اهمیت است قدرت اسلام است، قدرتی که خواستگاه آن مبارزه با ظلم و ستم و پیروی از ولی زمان است.

علی توسلی فعال جنبش دانشجوی استان آذربایجان شرقی امروز در این ارتباط در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز در پاسخ به این سوال اینکه بعد از گذشت 1400 سال از قیام امام حسین(ع)، فلسفه پیاده روی اربعین و تداوم و شکوه و شور فزاینده این آیین در بین جهان اسلام چیست؟، اظهار داشت: اربعین اجتماع بزرگ و چند ده میلیونی شیعیان علیه استکبار جهانی است و در واقع به نوعی بزرگ ترین تجمع شیعیان حول حماسه اباعبد الله حسین (ع) است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اربعین تجلی گاه عاشقان و دوستداران اباعبدالله الحسین علیه السلام است، یادآور شد:اما در همین راستا نکته ای که در این راهپیمایی حائز اهمیت است قدرت اسلام است، ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین امروز قدرت و عزت جهان اسلام است

اربعین امروز قدرت و عزت جهان اسلام است