مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 06:322019-10-12ورزشي

معرفی برترین های رقابت های پرش با اسب استان


هشتمین دوره رقابت های پرش با اسب با معرفی سوارکاران برتر به پایان رسید.

- مرکز فارس، در هشتمین دوره رقابت های پرش با اسب بیش از 80 سوارکار فارسی به مدت یک روز در باشگاه سوارکاری ملل در رده های مخالف با هم رقابت کردند.

در این رقابت ها عباس امیری، آرمین جمشیدی، هانیه عرب، ستاره بیگلو و سارا حاجی زاده سوارکارانی بودند که موفق شدند در رده اسب و سوار مبتدی مسیر مسابقه را بدون خطا طی کنند.

در رده نونهالان این مسابقات آرش حاصلی با اسب باتر ، یسنا کاظمی با اسب تکش و نیوشا نجاتی با اسب سرقوش به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در هشتمین دوره رقابت های پرش، در رده اسب ایرانی، مهدی حاصلی با اسب داچ مقام اول را کسب کرد و مرتضی پورشمسی با اسب اماندا و مجتبی پورشمسی با اسب سانگرانوس به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رده جوانان این رقابت ها مقام اول را سارا یزدانی با اسب شاتر فلای کسب کرد و حامد عباسی با اسب لیدی و مهرشاد مهرپور با اسب اوکلی دیکارسو به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده بزرگسالان هشتمین دوره رقابت های پرش، امین باقری با اسب فلورت مقام نخست را از آن خود کرد و مجتبی پورشمسی با اسب کاملیا و مهرشاد مهرپور با اسب ایجی پوپبه ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های رقابت های پرش با اسب استان

معرفی برترین های رقابت های پرش با اسب استان