مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 07:212019-10-12پزشكي

معرفی 10 پزشک متخلف کهگیلویه و بویراحمدی به تعزیرات


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سلامت مردم هدف است و در این راستا تاکنون حدود 10 پزشک متخلف در خصوص امحاء نامناسب زباله های عفونی به اداره تعزیرات معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون درمان، سرپرست معاونت آموزشی و سرپرست معاونت پشتیبانی دانشگاه از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بازدید کرد.

پرویز یزدانپناه در بازدید از بخش های اورژانس، جراحی و اتاق عمل این بیمارستان خواستار رعایت نظم در همه مراحل درمانی از ارائه خدمت در این بیمارستان ابراز رضایت کرد.

یزدانپناه در دیداری صمیمانه با بیماران بستری در این بیمارستان خواستار رعایت حقوق شهروندی و حفظ حرمت بیماران توسط پرستاران و پزشکان شد.

وی با تاکید بر جمع بندی نواقص و رفع سریع مشکلات این بخش ها یادآور شد: انتظار می رود پزشکان، پرستاران و کارکنان مراکز درمانی در انجام وظایف طبق قانون عمل کنند، زیرا در این زمینه هیچ گونه قصوری پذیرفتنی نیست.

 یزدانپناه با اشاره به اهمیت امحاء زباله ها در مراکز بیمارستانی و مطب های شخصی اذعان داشت: چنانچه پزشک و دندانپزشکی برای امحاء زباله های عفونی خود با شرکت های امحاء زباله قرارداد نداشته و شفاف سازی نکند، مطب آن پلمپ و به جد مورد برخورد قانونی قرار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 10 پزشک متخلف کهگیلویه و بویراحمدی به تعزیرات

معرفی 10 پزشک متخلف کهگیلویه و بویراحمدی به تعزیرات