مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 07:402019-10-12اجتماعي

آمادگی اردوگاه های راهیان نور برای اسکان 5000 نفری زوار در مرز خسروی


مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی اردوگاه های راهیان نور برای اسکان پنج هزار نفری زوار عتبات عالیات در مرز خسروی خبر داد.

- آمادگی اردوگاه های راهیان نور برای اسکان 5000 نفری زوار در "مرز خسروی" مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی اردوگاه های راهیان نور برای اسکان پنج هزار نفری زوار عتبات عالیات در مرز خسروی خبر داد.

یونس عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آمادگی اردوگاه ها و اماکن اقامتی راهیان نور در استان کرمانشاه برای پذیرایی و اسکان زوار عتبات عالیات اظهار کرد: برنامه ریزی خوبی برای پذیرایی و اسکان زوار عتبات عالیات در اربعین حسینی انجام گرفته، بنحوی که آمادگی پذیرایی و اسکان زوار اربعین به هر میزان که تردد داشته باشند، در استان فراهم شده است.

عزیزی گفت: تنها در اردوگاه اربعین حسینی که در مرز خسروی برپا شده ظرفیت اسکان پنج هزار نفر در شبانه روز فراهم شده است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: سایر اردوگاه ها و اماکن اقامتی راهیان نور در استان از جمله اردوگاه توحید در ورودی شهر کرمانشاه و زائرسرای کربلا واقع در شهر کرمانشاه با ظرفیت های قابل قبولی آماده خدمات رسانی به زوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اردوگاه های راهیان نور برای اسکان 5000 نفری زوار در مرز خسروی

آمادگی اردوگاه های راهیان نور برای اسکان 5000 نفری زوار در مرز خسروی