مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 07:502019-10-12اقتصادي

نرخ گذاری فرم مدارس برعهده اتحادیه پوشاک است


نرخ گذاری و تصویب و نهایی شدن قیمت فرم مدارس، برعهده اتحادیه صنف پوشاک بوده و آموزش و پرورش تنها نظارت و ساماندهی را عهده دار است.

- رییس سازمان دانش آموزی فارس گفت: نرخ گذاری و تصویب و نهایی شدن قیمت فرم مدارس، برعهده اتحادیه صنف پوشاک بوده و آموزش و پرورش تنها نظارت و ساماندهی را عهده دار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن کلاری شنبه 20 مهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه نرخ گذاری و تصویب قیمت نهایی لباس ها بر عهده اتحادیه صنف پوشاک است، گفت: این اتحادیه طی نامه های جداگانه ای به سازمان صنعت و معدن و تجارت، قیمت تمام شده قطعی هر دست لباس فرم دانش آموزی با در نظرگرفتن وضعیت اقتصادی و جمیع جهات برای سال تحصیلی 99-98 و با افزایش قیمت 35 تا 100 درصدی نسبت به سال گذشته را اعلام کرده است.

وی گفت: آموزش و پرورش صرفا بحث نظارت و ساماندهی امور پوشاک را برعهده داشته که به حق تلاش های بسیاری هم در این راستا و در سال نخست ساماندهی انجام شد تا دانش آموزان با احساس رضایت بیشتری فرم مدرسه خود را به تن کنند و در آن احساس راحتی کنند.

کلاری گفت: در سال تحصیلی جدید دانش آموزان بیش از 4 هزار مدرسه فارس متقاضی فرم بودند که در این راستا بیش از 2 هزار و 458 قرارداد با تولیدی های پوشاک منعقد شد و190 بازرس در سراسر فارس نیز به منظور نظارت و بازرسی از تولیدی ها و رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ گذاری فرم مدارس برعهده اتحادیه پوشاک است

نرخ گذاری فرم مدارس برعهده اتحادیه پوشاک است