مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 08:012019-10-12فرهنگي

سینمای ایران ارومیه بازسازی می شود


با همکاری سازمان سینمایی حوزه هنری، موسسه بهمن سبز و سینما شهر، سالن اول سینما ایران تبدیل به یک سالن 500 نفره کاملا مدرن و مجهز می شود و همچنین یک سالن 45 نفره استاندار دو جدید به طبقه اول مجموعه اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ مسعود یکانی مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان آذربایجان غربی اعلام کرد: ما در سطح استان آذربایجان غربی 12 سالن سینما داریم که مالکیت آنها با حوزه هنری است و از بین اینها فقط سه سالن فعال در مرکز استان یعنی شهر ارومیه داریم که شامل سالن های سینما انقلاب با 600 نفر ظرفیت و سالن های سینما ایران و سینما آزادی با 750 نفر ظرفیت است.

وی افزود: ما در شهرهای اشنویه، سلماس، شاهین دژ، نقده، ماکو و خوی هم سالن های سینمایی داریم که غیرفعال بوده و فعلا بلااستفاده هستند و سینما فرهنگ ارومیه در حال حاضر محل اداری حوزه هنری استان آذربایجان غربی می باشد و کارکرد سینمایی ندارد.

یکانی درباره بازسازی سینما ایران ارومیه توضیح داد: این سینما در سال 1330 ساخته شده و از قدیمی ترین و پرمخاطب ترین سینماهای ارومیه بوده که تحت مدیریت حوزه هنری است و اکنون با همت و اراده حوزه هنری و موسسه بهمن سبز و مسئولین استانی و سینماشهر قرار است سالن قدیمی آن به دو سالن شامل: یک سالن 500 نفره مجهز و مدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای ایران ارومیه بازسازی می شود

سینمای ایران ارومیه بازسازی می شود