مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 08:342019-10-12سياسي

اربعین فرصتی برای احیا شعارهای اصیل اسلامی است


دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی گیلان گفت: اربعین فرصتی برای تحقق شعارهایی مانند همدلی، همزبانی، برادری، برابری، ایثار و انفاق است.

- حجت الاسلام و المسلمین پوریوسفی در گفت و گو با ایسنا، اربعین را بهترین فرصت برای احیا شعارهای اصیل اسلامی و هویت بخش جوامع شیعی خواند و اظهار کرد: اربعین فرصتی برای تحقق شعارهایی مانند همدلی، همزبانی، برادری، برابری، ایثار و انفاق است.

وی با اشاره به برنامه های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در اربعین 98 گفت: برنامه های جبهه فرهنگی انقلاب در بخش های مختلف برنامه ریزی شده که تمامی این فعالیت ها باعنوان (قافله عاشقی گیلان) نامگذاری شده است.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی گیلان، ادامه داد: برای اجرای این امور ستاد مردمی از عناصر فرهیخته فرهنگی استان گیلان تشکیل یافته که فعالیت ها را به شکل جبهه ای در حوزه های رسانه، پشتیبانی، فرهنگی، مداحان، پویش های فرهنگی، مواکب و کاروان اجرا می کنند.

حجت الاسلام پوریوسفی، اهم فعالیت های فرهنگی و خدماتی ستاد مردمی اربعین را برپایی موکب های فرهنگی و خدماتی در ابتدا و انتهای استان گیلان برای استقبال از زائران خارجی و گیلانی، تهیه تولیدات رسانه ای و محتوایی ارزنده صوتی و تصویری مخصوص ایام اربعین برای پخش در صدا و سیمای گیلان، برپایی اجتماعات بزرگ زائران گیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین فرصتی برای احیا شعارهای اصیل اسلامی است

اربعین فرصتی برای احیا شعارهای اصیل اسلامی است