مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 09:112019-10-12اجتماعي

افتتاح مدارس هوشمند 6 کلاسه روستای کریان و 3 کلاسه سرنی میناب


با حضور استانار هرمزگان و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدرسه هوشمند شش کلاسه « قضایی » در روستای کریان در شهرستان میناب افتتاح شد.

- بندرعباس - با حضور استانار هرمزگان و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدرسه هوشمند شش کلاسه قضایی در روستای کریان در شهرستان میناب افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از شنبه با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، مهندس نوید احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی، مدرسه شش کلاسه قضایی در روستای کریان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نوید احمدی در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: مدرسه بتدایی قضایی با زیربنای 420 متر فضای آموزشی، سرویس بهداشتی، آبخوری، 1500 متر محوطه سازی و 220 متر دیوارکشی احداث شده است.

وی هزینه ساخت این مدرسه را یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: 70 درصد از این اعتبار را شرکت ملی ساختمان(پیمانکار سد سرنی) و 30 درصد نیز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان پرداخت کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان به هوشمند بودن این مدرسه اشاره و عنوان کرد: همه کلاس های پایه ششم مقاطع ابتدایی و کلیه پایه های مقاطع متوسطه اول و دوم که توسط نوسازی مدارس ساخته می شوند، به امکانات هوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدارس هوشمند 6 کلاسه روستای کریان و 3 کلاسه سرنی میناب

افتتاح مدارس هوشمند 6 کلاسه روستای کریان و 3 کلاسه سرنی میناب