مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 09:182019-10-12اجتماعي

استقرار اکیپ رفع حوادث آبفا در پایانه مرزی مهران


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام از استقرار سه اکیپ امداد و اتفاقات آب و فاضلاب شهری در پایانه مرزی مهران در ایام اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس افشین مظاهری با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سه اکیپ رفع حوادث و اتفاقات شرکت در پایانه مرزی مهران مستقر و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در خصوص آبرسانی به زوار و مواکب، سرویس های بهداشتی و پارکینگ ها است.

وی افزود: اگر انشعابات و شبکه های توزیع آب دچار شکستگی شوند، این اکیپ ها با تجهیزات کامل شامل دستگاه بیل مکانیکی، لوله، اتصالات، ابزار آلات فنی و تعمیرات پیشگیرانه از جمله تهیه یا تعمیر الکترو پمپ های ذخیره مورد نیاز چاه ها به صورت فوری در محل وقوع حادثه حاضر خواهند بود و حوادث رفع خواهد شد.

مدیرعامل آبفای با اقداماتی که در اجرای زیرساخت های آب از جمله تجهیز وآماده بکار دو حلقه چاه، مختص آبرسانی به پایانه مرزی، و بازسازی خطوط انتقال آب و راه اندازی سامانه های گند زدایی آب شرب چاه ها ، آب مورد نیاز تمامی موکب ها، سرویس های بهداشتی و سایر کاربری های موجود در مسیر و مرز پایانه مهران تامین شده است و هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین آب مورد نیاز زائران حسینی در مرز مهران وجو ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اکیپ رفع حوادث آبفا در پایانه مرزی مهران

استقرار اکیپ رفع حوادث آبفا در پایانه مرزی مهران