مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 09:462019-10-12سياسي

ارائه برنامه های درسی تخصصی در حوزه محیط زیست را پیگیری می کنیم


وزیر علوم بر ورود جدی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در عرصه مدیریت سبز تاکید کرد و گفت: ارائه برنامه های درسی تخصصی در حوزه محیط زیست در کشور را پیگیری خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز که امروز در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، بر اهمیت سرمایه گذاری در حوزه منابع طبیعی توسط دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: انتقال مباحث حوزه مدیریت سبز در سطح مدیران اجرای کشور به عنوان یک هدف اصلی قرار می گیرد و باید این هدف متناسب با سیاست ها و برنامه ها بازتعریف شود چرا که در این صورت شاهد آثار پربرکتی در حوزه مدیریت سبز خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر این که ارائه آموزش های محیط زیست به صورت خاص و تخصصی را پیگیری خواهیم کرد،گفت: درخواست دکتر کلانتری رییس سازمان محیط زیست کشور که البته استاد راهنمای من در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه بودند، مبنی بر گنجاندن محیط زیست به عنوان دورس عمومی و تخصصی را در گذشته در وزارت بهداشت پیش بینی کردیم اما مجددا اجرای این برنامه را پیگیری خواهیم کرد.

چرا که انتظاری که از دانشگاه ها می رود این است که این مراکز در حوزه تربیت دانش آموختگان عرصه محیط زیست فعال تر ظاهر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه برنامه های درسی تخصصی در حوزه محیط زیست را پیگیری می کنیم

ارائه برنامه های درسی تخصصی در حوزه محیط زیست را پیگیری می کنیم