مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 10:012019-10-12اجتماعي

فوت زائر نهاوندی در مسیر پیاده روی اربعین


سخنگوی ستاد اربعین استان همدان از ثبت نام 63 هزار زائر اربعین در سامانه سماح خبر داد و از فوت خانم نهاوندی در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.

- مهرداد نادری فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند افزایشی عبور زائران از استان همدان به سمت مرزهای خسروی و مهران برای شرکت در پیاده روی اربعین اظهار کرد: تا کنون 63 هزار نفر از مردم همدان در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی شرکت کرده اند اما تا کنون آماری از تعداد خروجی از مرز اعلام نشده است.

وی درباره فوت خانم نهاوندی در مسیر پیاده روی اربعین از مسیر نجف به کربلا اعلام کرد: این زائر 34 ساله در مسیر از مکانی به سمت جلو پرت شده و افتادن در مسیر عامل فوت بوده و علت خاص دیگری نداشته است.

سخنگوی ستاد اربعین استان همدان در ادامه از صدور کارت بهداشت برای آشپزهای مستقر در موکب ها خبر داد و گفت: طبق سنوات گذشته برای آشپزهایی که در موکب ها مشغول طبخ غذا برای زائران هستند، موظف به دریافت کارت بهداشت هستند.

وی تصریح کرد: گروه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی وظیفه نظارت بر مسائل بهداشتی موکب ها را به عهده دارند و روزانه به صورت اکیپ های مستقر و حاضر در محل مسائل بهداشتی موکب ها و ایستگاه های صلواتی را بررسی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت زائر نهاوندی در مسیر پیاده روی اربعین

فوت زائر نهاوندی در مسیر پیاده روی اربعین