مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 10:102019-10-12فرهنگي

کردستان میزبان دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با برشمردن برنامه های این اداره کل در اربعین حسینی گفت: کردستان میزبان دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جلال قلعه شاخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی کردستان، با اشاره به برنامه های پیش بینی شده این اداره کل در اربعین حسینی اظهار کرد:  دوازدهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه با هدف شناسایی شیفتگان فرهنگ متعالی عاشورایی، اشاعه فرهنگ و ادبیات آینی عاشورایی، شناسایی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار فاخر فرهنگی و ادبی مرتبط با عاشورا در روزهای اول و دوم آبان ماه سال جاری در شهرستان قروه برگزار می شود.

وی به بخش های این کنگره کشوری اشاره کرد و افزود: بخش شعر این کنگره شامل تمامی مباحث مرتبط به نهضت عاشورایی بوده و در این بخش شعرا در دو رده سنی جوانان زیر 30 سال و بزرگسالان بالای 30 سال آثار خود را به زبان فارسی به دبیرخانه کنگره ارسال کردند.

وی بیان کرد: در بخش ویژه کنگره شعر عاشورایی نیز شاعران می توانند اشعار خود را با موضوع شهدای کردستان به ویژه شهدای مدافع حرم به زبان های فارسی، کردی و ترکی به دبیرخانه ارسال کنند.

اعلام فراخوان هفته عکس اربعین حسینی در بیجار این مقام مسوول از اعلام فراخوان هفته عکس اربعین حسینی نیز خبر داد و گفت: این هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان میزبان دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی است

کردستان میزبان دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی است