مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 10:132019-10-12اقتصادي

470 پروژه آب رسانی در حوزه عشایر کشور تاکنون انجام شده است


رییس سازمان امور عشایر کشور بابیان اینکه 470 پروژه آب رسانی در حوزه عشایر تاکنون انجام شده است، گفت: با انجام این پروژه ها 17 هزار خانوار عشایر از آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کرمعلی قندالی ظهر شنبه در دومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و اولین جلسه شورای عشایر استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در حوزه عشایر دسترسی این افراد به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است، ابراز داشت: برای تامین این گام ارزشمند موفق به دریافت اعتبار 18 میلیون یورویی را برای آبرسانی به شبکه های مربوطه شدیم که از قبال این اعتبارات طرح های بسیار خوبی در حال انجام است.

وی ضمن بیان اینکه با بهره گیری از اعتبارات مذکور 470 پروژه آب رسانی در سطح کشور انجام شده است، افزود: با انجام این طرح ها 17 هزار خانوار عشایری از آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند و امکان دسترسی بهتری برای این افراد فراهم شده است.

رییس سازمان امور عشایر کشور ضمن بیان اینکه با اقداماتی که توسط دولت در حوزه ساماندهی عشایر صورت گرفت و همراهی و کمک مجلس شاهد تقویت عشایر در کشور هستیم، ابراز داشت: از قبال همین مصوبات و بندها و همراهی که انجام شد در سطح کل کشور ادارات عشایر از 12 اداره کل به 20 اداره کل ارتقاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

470 پروژه آب رسانی در حوزه عشایر کشور تاکنون انجام شده است

470 پروژه آب رسانی در حوزه عشایر کشور تاکنون انجام شده است