مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 10:202019-10-12فناوري

تماس ایران به عراق ارزانتر است/خانواده ها با زائران تماس بگیرند


نائب رییس شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: زائران اربعین حسینی به خانواده و آشنایان خود بگویند تا بیشتر از ایران با آن ها تماس گرفته شود.

چرا که تماس از ایران به سمت عراق ارزان تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، سجاد بنابی گفت: یکی از اقدامات وزارت ارتباطات در حوزه هماهنگی برای ایام اربعین امسال این بود که به اپراتورهای داخلی کمک شد تا با همکاری اپراتورهای عراقی، شاهد عرضه اینترنت رایگان پرسرعت به زائران حسینی(ع) در برخی نقاط در مسیر پیاده ‎روی اربعین باشیم.

وی با بیان اینکه مذاکرات مفصلی بین ما و طرف عراقی جهت کاهش هزینه اینترکانکشن برای زائران صورت گرفت و توانستیم بیش از 30 درصد از هزینه انتقال ترافیک صوتی را بین ایران و عراق تخفیف بگیریم، افزود: البته ما آمادگی این را داشتیم تا این هزینه را به صفر برسانیم.

اما با توجه به اینکه این هزینه در ایام اربعین یکی از بخش های عمده درآمدی برای کشور عراق در حوزه ارتباطی است، طرف عراقی با این پیشنهاد موافقت نکرد.

نائب رییس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه چند روزی شاهد کمی ناآرامی در عراق بودیم، اگر مشترک یکی از اپراتورها در ایران بسته اینترنت ویژه اربعین را خریداری کند ولی اینترنت در کشور عراق قطع شود، تکلیف بسته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس ایران به عراق ارزانتر است/خانواده ها با زائران تماس بگیرند

تماس ایران به عراق ارزانتر است/خانواده ها با زائران تماس بگیرند