مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 10:292019-10-12سياسي

انتقاد وزیر علوم از بنر دانشگاه بوعلی سینا در نمایشگاه دستاوردهای حوزه مدیریت سبز


وزیر علوم در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، مراکز آموزشی و پژوهشی در حوزه مدیریت سبز از بنر غرفه دانشگاه بوعلی سینا انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، مراکز آموزشی و پژوهشی پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز امروز با حضور دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین دکتر منصور غلامی ، دکتر کلانتری رییس سازمان محیط زیست و برخی دیگر از مسوولان ارشد کشوری در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این نمایشگاه که با هدف ارائه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها ، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری در حوزه های مختلف مدیریت سبز برگزار شد حدود 50 دانشگاه، پارک و پژوهشگاه حضور داشتند.

وزیر علوم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه از غرفه های دانشگاه ها ، مراکز پژوهشی و پارک ها بازدید کرد و در این بازدید از بنر غرفه دانشگاه بوعلی سینا انتقاد کرد و گفت: بارها تاکید کرده ام اسم دانشگاه بوعلی به صورت کامل (بوعلی سینا) ذکر شود چرا که ما عنوانی با عنوان دانشگاه بوعلی همدان نداریم.

وی در ادامه تاکید کرد: در کل کشور یک دانشگاه بوعلی سینا بیشتر نداریم و این که به جای این عنوان مدام اسم دانشگاه بوعلی همدان آورده می شود قابل تعجب است و نمی دانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد وزیر علوم از بنر دانشگاه بوعلی سینا در نمایشگاه دستاوردهای حوزه مدیریت سبز

انتقاد وزیر علوم از بنر دانشگاه بوعلی سینا در نمایشگاه دستاوردهای حوزه مدیریت سبز