مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 10:562019-10-12اقتصادي

شهر هوشمند یک الزام است نه امکان


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز، با بیان اینکه شهر هوشمند یک الزام است نه امکان و انتخاب، گفت: افق شهر هوشمند یعنی فراهم شدن محیط زندگی سلامت و شاد، - شهروند توانمند، مدیریت کارآمد و اقتصادی پویا.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیلا دودمان شنبه 20 مهر در جمع خبرنگاران گفت: امروزه با گسترش تکنولوژی، تغییر مدل ها، توقعات مردم از شهر و شهرنشینی و با افزایش تعاملات جهانی از طریق سیستمهای مجازی، نیاز به هوشمندسازی هر روز بیشتر از قبل احساس می شود.

او شیراز را قطب الکترونیک و فناوری اطلاعات در کشور دانست و افزود: با توجه به هدف نهایی مدیریت کلان شهری، بهبود کیفیت زندگی شهروندان و توسعه شهری پایدار، باید به سوی ایجاد شهر هوشمند گام برداریم.

عضو شورای شهر شیراز، ضمن بیان اینکه امروز شهر هوشمند یک الزام است نه یک امکان، خاطرنشان کرد: امروز هوشمندسازی شهری و ایجاد شهر الکترونیک به عنوان راهکار بی بدیل حل معضلات شهری مورد توجه شهرسازان و مدیران شهری است، زیرا این روش با هدف صرفه جویی در منابع، زمان و انرژی برای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان انجام می شود.

دودمان ادامه داد: نیازهای مردم در هوشمندسازی شهرها باید در 2 سطح خرد و کلان در نظر گرفته شود و در این راستا نیاز است که اطلاعات در زمان درست به دست مسئولان مربوطه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر هوشمند یک الزام است نه امکان

شهر هوشمند یک الزام است نه امکان