مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 11:142019-10-12سياسي

1630 کیلومتر جاده روستایی لرستان آسیب جدی دیده است


1630 کیلومتر جاده روستایی لرستان آسیب جدی دیده است.

- مشاور معاون اول رییس جمهور گفت: 1630 کیلومتر جاده روستایی لرستان آسیب جدی دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضوی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بدو ورود بازدیدی از لایروبی رودخانه خرم رود در شهر خرم آباد داشتیم و انتظار سرعت عمل و بهسازی دیواره های ساحلی آن را داریم و مسئله باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و حتماً سازمان آب منطقه ای استان باید به لایروبی چند کیلومتر ورودی خرم رود اقدام کند.

وی با اشاره به بازدید از چند پل شهرستان چگنی، تصریح کرد: از چند پل این شهرستان که در حال اجرا بود بازدید به عمل آمد و راه و شهرسازی لرستان نیز باید فعالیت بسیار بیشتر کند البته ما باید هم کمک کنیم تا اعتبارات بیشتری بگیرد.

مشاور معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: 1630 کیلومتر جاده روستایی، 600 کیلومتر جاده بین شهری و نزدیک به 419 پل روستایی و شهری لرستان تخریب شده است.

رضوی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل نفت در شهرستان چگنی در حال انجام است، افزود: از قرارگاه خاتم الانبیا برای جاده پل دختر تا خرم آباد که باید بازسازی و نوسازی شود بازدید شد و قرارگاه قول دادند که فعالیت خود را گسترده کنند و سرعت ببخشند چون حقیقت امر انتظار ما از قرارگاه خاتم الانبیا کار جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1630 کیلومتر جاده روستایی لرستان آسیب جدی دیده است

1630 کیلومتر جاده روستایی لرستان آسیب جدی دیده است