مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 12:002019-10-12فرهنگي

اولین سوگواره استانی تئاتر «پیاده راه عشق ویژه اربعین حسینی» برگزار می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری اولین سوگواره استانی تئاتر خیابانی و میدانی پیاده راه عشق ویژه اربعین حسینی خبر داد.

- مرکز کرمانشاه مظفر تیموری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دنیای هنر های نمایشی را در رسیدن به اهداف عالی و گسترش فرهنگ و هنر اسلامی بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: پیچیده ترین تجربه های تاریخی و مذهبی را به کمک هنر نمایش بخصوص تئاتر خیابانی میتوان بیان کرد.

وی نشر و ترویج اندیشه های والا، آموزش همراه با خلاقیت، معرفی الگو های عاشورایی، غنی سازی اوقات فراغت و در نهایت تعالی فرهنگ عاشورایی را از اهداف گروه های نمایشی دانست که با برگزاری اولین سوگواره استانی تئاتر خیابانی و میدانی پیاده راه عشق برای رسیدن به آن اهداف تلاش می کنند.

تیموری با اشاره به بازگشایی مرز خسروی جهت پیاده روی اربعین عنوان نمود: مهمترین برنامه معاونت هنری و سینمایی برگزاری موفق سوگواره استانی تئاتر خیابانی و میدانی پیاده راه عشق در سطح استان و بخصوص در قصر شیرین و مرز خسروی است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: این سوگواره از تاریخ 20 الی 27 مهرماه شب ها با اجرای گروه های برتر تئاتر خیابانی استان در پارک بسیج روبه روی موکب بنیاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سوگواره استانی تئاتر «پیاده راه عشق ویژه اربعین حسینی» برگزار می شود

اولین سوگواره استانی تئاتر «پیاده راه عشق ویژه اربعین حسینی» برگزار می شود