مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 12:202019-10-12سياسي

نشست هیأت رییسه های دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تفرش


نشست مشترک هیأت رییسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هیأت رییسه دانشگاه تفرش برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ رییس دانشگاه تفرش ضمن خوش آمدگویی به ریاست و اعضای هیأت رییسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر هدف از برگزاری این نشست را استفاده بهینه از توانمندی ها و ظرفیت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و همکاری های علمی به منظور بهره مندی دو طرف از ظرفیت ها و امکانات آموزشی، پژوهشی و زیرساختی یکدیگر عنوان کرد.

آقای دکتر حمیدرضا صبا با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان استان صنعتی از ظرفیت های مناسبی برای ارتباط با صنعت برخوردار است افزود: دانشگاه تفرش از آمادگی لازم برای انعقاد طرح های پژوهشی مشترک با دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ارتباط با صنایع استان برخوردار می باشد.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این نشست گفت: دانشگاه تفرش بعد از استقلال از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از رشد و پیشرفت های قابل توجه ای برخوردار شده است.

آقای دکتر سید احمد معتمدی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر آماده همکاری های مختلف در زمینه های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه تفرش و استفاده از توانایی یکدیگر در قالب طرح ها و مقالات مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هیأت رییسه های دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تفرش

نشست هیأت رییسه های دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تفرش