مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 12:312019-10-12اقتصادي

6 باب کتابخانه عمومی در شهرستان اسدآباد فعال شده است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان بابیان اینکه در شهرستان اسدآباد 6 باب کتابخانه فعال است، گفت: در این شهرستان به ازای هر 100 نفر 1.

- 3 متر مربع زیربنا فضای مطالعه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عاطفه زارعی ظهر شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان اسدآباد که با حضور فرماندار اسدآباد برگزار شد ضمن گرامیداشت روز حافظ گفت: میزان مطالعه مردم از شاخص های سنجش پیشرفت جوامع است.

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد 6 باب کتابخانه فعال است و به ازای هر 100 نفر 1.

3 متر مربع زیربنا فضای مطالعه وجود دارد به کتابخانه استاندارد اسدآباد اشاره کرد و گفت: این کتابخانه 2 هزار و 341 مترمربع زیربنا دارد که با افتتاح آن به استاندارد های لازم برای جمعیت 107 هزار نفری اسدآباد می رسیم.

زارعی ادامه داد: با واگذاری این پروژه در سال های گذشته به اداره راه و شهرسازی اعتبار و توجه کمتری به این پروژه صورت گرفت اما امیدواریم این مشکل با واگذاری پروژه به اداره کتابخانه ها و تخصیص 5 میلیارد اعتبار از ستادبازآفرینی مرتفع شود و شاهد ساخت کامل کتابخانه باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه مسئولین شهرستان اسدآباد باید تخصیص اعتبار را از تهران پیگیری کنند، عنوان کرد: باید به سمت اجتماعی شدن کتابخانه ها گام برداریم به طوری که دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 باب کتابخانه عمومی در شهرستان اسدآباد فعال شده است

6 باب کتابخانه عمومی در شهرستان اسدآباد فعال شده است