مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 12:392019-10-12سياسي

انتقاد حناچی به ساخت بزرگراه طبقاتی صدر


شهردار تهران با اشاره به اینکه امروز دیگر کودکان برج میلاد را نماد تهران تصور نمی کنند، گفت: زمانی مدیران شهری تصمیم به ساخت بزرگراه طبقاتی صدر گرفتند که این بزرگراه ها در برخی کشورها در حال برچیده شدن بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی در سومین نشست TOD پهنه های حمل و نقلی که با حضور متخصصان حوزه شهرسازی و حمل و نقل به میزبانی شورای اسلامی شهر تهران و کمیته TOD شورا برگزار شد، اظهارداشت: شهر فقط برای خودروها نیست بلکه برای انسان هایی است که در آن زندگی می کنند.

حناچی در اشاره به الگوهای مبتنی بر رویکرد انسان محوری در دیگر شهرهای جهان گفت: در توسعه شهری باید سه سطح کلان (منطقه شهری)، میانی(ناحیه) و خرد که در مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در تجربه جدید که در تهران صورت می گیرد هیچ شکی نیست که باید پیاده راه را توسعه بدهیم و از حرکت خودرو کم کنیم اما  اگر این توسعه بدون مطالعه باشد و همه جوانب را نبینیم راه گذشتگان را رفته ایم.

حناچی در ادامه با اشاره به الگو های شهر های لندن و سئول در اجرای رویکرد انسان محوری گفت: در لندن منطقه فرسوده و خالی از سکنه با سرمایه گذاری و ایجاد مناطق مسکونی و تجاری تبدیل به یک مرکز پر رونق می شود که بدون اتصال به شبکه حمل و نقل شهری امکان چنین تحولی صورت نمی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حناچی به ساخت بزرگراه طبقاتی صدر

انتقاد حناچی به ساخت بزرگراه طبقاتی صدر