مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 12:402019-10-12حوادث

کشف 15 تن چوب توسکا قاچاق در ساری


15 تن چوب آلات جنگلی در طرح مبارزه با قاچاق فراورده های جنگلی در شهرستان ساری کشف و ضبط شد.

- ، سرپرست پلیس آگاهی مازندران گفت: به منظور مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سیدجعفری ساداتی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق این پلیس موفق به شناسایی یک قاچاقچی محصولات جنگلی در شهرستان ساری شدند.

او گفت: پس از هماهنگی های قضایی متهم را در حین انتقال چوب قاچاق با یک خودروی کامیون در یکی از خیابان های ساری دستگیر و در بازرسی خودروی مورد نظر 15 تن چوب قاچاق از نوع توسکا کشف کردند.

سرهنگ ساداتی ارزش چوب های قاچاق کشف شده را 150 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از مردم و شهروندان، خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و فراورده های جنگلی که میراث گذشتگان برای استفاده بهینه از آن و حق نسل آینده است مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 تن چوب توسکا قاچاق در ساری

کشف 15 تن چوب توسکا قاچاق در ساری