مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 12:452019-10-12سياسي

اجرای سرود یک هزار نفری کانون های مساجد


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از اجرای سرود هزار نفری کانون های مساجد همزمان با اربعین در کربلا، نجف و کاظمین خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پارسال مواکبی را با عنوان الاتحاد راه اندازی کردیم که امسال نیز فعالیت های آن ها ادامه دارد و در این راستا 10 موکب در خاک عراق و 100 موکب در خاک ایران به همت کانون های مساجد برپا شده است.

وی از ویژه برنامه جاماندگان اربعین خبر داد و عنوان کرد: این برنامه در روز اربعین در تهران برگزار می شود و در یک روز از میدان امام حسین (ع) تا شهرری مساجدی که در مسیر قرار دارند به کسانی که در این مسیر در حرکت هستند، خدمات رسانی می کنند.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از برگزاری 8 سوگواره در 8 استان کشور در حوزه هنری خبر داد و خاطر نشان کرد: برخی این سوگواره ها برگزار شده و برخی نیز در این هفته اجرا می شود.

وی به اجرای گروه سرود کانون های مساجد اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری از سرود با عنوان هوای تازه تعبیر کرده اند و ما نیز گروه سرودی به همین عنوان تشکیل دادیم که در روز اربعین به صورت همزمان نوجوانان در موکب های مستقر در عراق در کاظمین، نجف و کربلا به اجرای سرودی با موضوع اربعین می پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سرود یک هزار نفری کانون های مساجد

اجرای سرود یک هزار نفری کانون های مساجد