مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 12:492019-10-12اجتماعي

پوشش شبکه راداری هواشناسی کامل نیست


تجهیزات و زیر ساخت ها برای تقویت شبکه دیدبانی از اهمیت زیادی برخوردار است، هرچه دیدبانی بهتری داشته باشیم اطلاعات ورودی پیش بینی بهتر می شود بنابراین خروجی پیش بینی ها هم بهتر می شود.

- رییس سازمان هواشناسی کشور گفت: تجهیزات و زیر ساخت ها برای تقویت شبکه دیدبانی از اهمیت زیادی برخوردار است، هرچه دیدبانی بهتری داشته باشیم اطلاعات ورودی پیش بینی بهتر می شود بنابراین خروجی پیش بینی ها هم بهتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سحر تاج بخش در کنفرانس اطلاعات جغرافیایی 2019 که امروز شنبه 20 مهرماه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شد گفت: در هواشناسی یکی از تجهیزاتی که می تواند دیدبانی های ما را تقویت کند پوشش شبکه های راداری و استفاده از داده های ماهواره ای است.

پوشش شبکه راداری ما اکنون تکمیل نیست و به دولت درخواست داده شده تا بتوانیم این تجهیزات را تکمیل کنیم تا در پیش بینی های کوتاه مدت سیلاب شرایط را رو به بهبود ببریم.

تاجبخش افزود: تجهیزات و زیر ساخت ها برای تقویت شبکه دیدبانی از اهمیت زیادی برخوردار است، هرچه دیدبانی بهتری داشته باشیم اطلاعات ورودی پیش بینی بهتر می شود بنابراین خروجی پیش بینی ها هم بهتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش شبکه راداری هواشناسی کامل نیست

پوشش شبکه راداری هواشناسی کامل نیست