مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 12:512019-10-12سياسي

شعار مشترک اربعین و13 آبان استکبارستیزی خواهد بودتهران


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شعار مشترک اربعین و13 آبان استکبارستیزی خواهد بود.

- حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفت وگو با ایسنا ، با تاکید بر اهمیت حضور در راهپیمایی جهانی اربعین خاطر نشان کرد: شعار و پیام مشترک اربعین و 13 آبان استکبار ستیزی و عزت مداری خواهد بود.

وی ادامه داد: 13 آبان تنها روز تسخیر لانه جاسوسی نیست و حاوی یک مفهوم بزرگ است که همان مبارزه همیشگی و همه جانبه با استکبار است.

محمودی با اشاره به اتفاقات تاریخی 13 آبان، بیان داشت: امروز همه اقشار و گروه های جامعه بویژه جوانان باید مبارزه با استکبار را در اولویت قرار داده و در آغاز گام دوم انقلاب متحدتر از همیشه در برابر نفوذ و سلطه بیگانگان بایستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به طرح تحریم حداکثری ایران توسط رییس جمهوری آمریکا در 13 آبان سال گذشته، ادامه داد: انتخاب 13 آبان برای اعمال فشار حداکثری بر ایران حاوی معانی بزرگی است که امروز با گذشت یکسال از شدیدترین تحریم ها علیه دولت و ملت ایران، روز به روز شاهد ایستادگی بیشتر مردم در سایه اتحاد و همدلی و تبعیت از فرامین رهبری هستیم.

وی رسالت آموزش وپرورش، دانشگاه ها، و دستگاه های مرتبط با جوانان را بسیار خطیر و مهم دانست و افزود: باید با برگزاری کرسی های آزاد اندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار مشترک اربعین و13 آبان استکبارستیزی خواهد بودتهران

شعار مشترک اربعین و13 آبان استکبارستیزی خواهد بودتهران