مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 13:452019-10-12پزشكي

85 درصد زنان خانه دار در معرض ابتلا به بیماریهای ریوی


رییس بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با اشاره به این که جراحی پیوند ریه یکی از سخت ترین جراحی هاست، گفت: بیمارستان مسیح دانشوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در حوزه پیوند ریه و طول عمر بیماران پس از پیوند، - موفق ترین مرکز در غرب آسیاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه سل با حضور دکتر علی اکبر ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری، دکتر علیرضا زالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از محققان و متخصصان داخلی و خارجی صبح امروز 20 مهرماه در بیمارستان فرهیختگان آغاز به کار کرد.

دکتر علی اکبر ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری با بیان این که این کنگره طی دو دهه اخیر هر دو سال یک بار برگزار می شود، از ارائه بیش از 90 مقاله علمی در قالب سخنرانی شفاهی و پوستر خبر داد.

وی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه پس از پیوند ریه و سل را سه محور اصلی کنگره امسال عنوان کرد و گفت: در روز آخر کنگره که مصادف با روز جهانی مبارزه با سل است، برنامه ویژه ای با محوریت سل با مشارکت متخصصان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

دکتر ولایتی درباره جراحی های پیوندی که در بیمارستان مسیح دانشوری انجام شده است، به 257 مورد پیوند قلب، بیش از 200 مورد پیوند ریه اشاره کرد و مجموعا آمار پیوندهای این مرکز را کم نظیر توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد زنان خانه دار در معرض ابتلا به بیماریهای ریوی

85 درصد زنان خانه دار در معرض ابتلا به بیماریهای ریوی