مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 14:512019-10-12سياسي

استقبال خدام کفشدار حرم رضوی از زائران اربعین در سامرا و نجف


خدام کفشدار حرم رضوی در شهر سامرا و نجف به استقبال زائران پیاده اربعین می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول موکب های کفشداران امام رضا(ع) گفت: خادمان کفشدار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) امسال نیز در موکب های امام رضا(ع) میزبان زائران پیاده اربعین سالار شهیدان در دو شهر سامرا و نجف هستند.

هادی رجب زاده با بیان اینکه علاوه بر اجرای برنامه های مذهبی و عزاداری در این دو شهر ، شرایط اسکان و پذیرایی از زائران نیز فراهم شده است.

افزود: در این مدت با احداث نانوایی 24 ساعته بیش از 600 هزار قرص نان پخت و روزانه 20 هزار بطری آب آشامیدنی بین زائران اربعین حسینی توزیع می شود.

وی ادامه داد: همچنین در این موکب 50 چشمه حمام احداث شده و با راه اندازی ایستگاه هایی جداگانه خدمات درمانی، بهداشتی، تعمیرات خیاطی و کفاشی به زائران ارائه می شود.

وی با اشاره به اجرای مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهر سامرا، اظهار کرد: برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا همراه با سخنرانی و مداحی به مدت 5 شب از جمله برنامه های این موکب است.

مسئول موکب کفشداران امام رضا(ع) گفت: مراسم عزاداری از دوشنبه 22 مهر تا شب اربعین از ساعت 20 در محل موکب امام رضا(ع) واقع در میدان سامرا ابتدای حرم مطهر امامین عسکریین(ع) برپا خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خدام کفشدار حرم رضوی از زائران اربعین در سامرا و نجف

استقبال خدام کفشدار حرم رضوی از زائران اربعین در سامرا و نجف