مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 14:522019-10-12سياسي

برپایی موکب بقاع متبرکه 6 استان در مرز مهران/ روزانه 12 هزار پرس غذا طبخ می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از برپایی موکب بقاع متبرکه 6 استان در مرز مهران خبر داد و گفت: در این موکب، روزانه 12 هزار پرس غذا طبخ می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: موکب امامزادگان و بقاع متبرکه استان های سمنان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و ایلام در مرز مهران رسماً آغاز به کار کرد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده روزانه 12 هزار پرس غذا در این موکب طبخ و توزیع می شود.

وی بیان کرد: در موکب امامزادگان و بقاع متبرکه از محل درآمد موقوفات مرتبط با عزاداری امام حسین (ع) در استان های سمنان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و ایلام به زائران پیاده اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران خدمات رسانی می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: موکب امامزادگان و بقاع متبرکه استان های سمنان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و ایلام در پایانه مرزی مهران در دو بخش فرهنگی و اسکان و تغذیه فعالیت خواهد داشت.

تدینی تصریح کرد: آشپزخانه دائمی موکب امامزادگان در محل قدمگاه امامزاده ابراهیم قتال (ع) باهمت شش استان احداث شده تا طبخ غذا و توزیع بین زائران اربعین حسینی با کیفیت بهتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب بقاع متبرکه 6 استان در مرز مهران/ روزانه 12 هزار پرس غذا طبخ می شود

برپایی موکب بقاع متبرکه 6 استان در مرز مهران/ روزانه 12 هزار پرس غذا طبخ می شود