مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 15:242019-10-12سياسي

استاندار بصره: استقبال زائران از اربعین دلیل محکمی بر اتفاق نظر دو کشور است


حوادث اخیر کشور عراق این بیم را به وجود آورد که ممکن است راهپیمایی اربعین از استقبال کمتری برخوردار شود، اما این استقبال چند برابری و پرشور مردم پاسخ دندان شکنی به پیش بینی های دشمنان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرز شلمچه، اسعد العیدانی، استاندار بصره در نشستی که با حضور مسئولان استان خوزستان در پایانه مرزی  شلمچه به جهت رسیدگی به مشکلات زائران برگزار شد: اظهار کرد: از مسئولان جمهوری اسلامی ایران به خاطر استقبال از زائران و اعطای تسهیلات به ایشان قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: ما نیز سعی داریم تا بهترین امکانات را برای زائران فراهم آوریم، چرا که معتقدیم، خدمت به زائر اباعبدالله افتخار خدمت به سالار شهیدان را دارد.

استاندار بصره با بیان اینکه در حال انجام تمهیداتی برای خودروهای ایرانی هستیم، تصریح کرد: سعی داریم تا خودروهایی که از ایران وارد خاک عراق می شوند با سهولت به کار انتقال زائران بپردازند که در این خصوص، امروز نشستی برای انجام هماهنگی های لازم برگزار خواهیم کرد.

العیدانی با اشاره به این موضوع که در حال افزودن به مسیرهای زائران از یک به چند مسیر هستیم، عنوان کرد: خط ریلی بصره به کربلا پنج سرویس در روز است که قصد افزایش آن را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار بصره: استقبال زائران از اربعین دلیل محکمی بر اتفاق نظر دو کشور است

استاندار بصره: استقبال زائران از اربعین دلیل محکمی بر اتفاق نظر دو کشور است