مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 19:132019-10-12سياسي

جزییات نشست سران قوا برای تصمیم گیری درباره اعلام اموال مسئولان


سخنگوی هیأت رییسه مجلس، جزییات نشست سران قوا برای تصمیم گیری درباره اعلام اموال و دارایی مسئولان را تشریح کرد.

- اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست سران قوا برای تصمیم گیری در خصوص اعلام اموال و دارایی مسئولان اظهار داشت: بر اساس اصل 143 قانون اساسی باید دارایی های رهبری نظام و روسای جمهوری و معاونین و وزرای آنها و روسای قوا اعلام شده و آن را در اختیار قوه قضاییه بگذارند.

وی افزود: موضوعی که در جلسه سران قوا مطرح شد این بود که ما قانونی نداریم که همه مسئولان اعم از استانداران، مدیران و نمایندگان دارایی خود را اعلام کنند لذا در آن جلسه به توافق رسیدند که بقیه مدیران مانند نمایندگان استانداران و مدیران ارشد نیز اموال و دارایی خود، همسر و فرزندان شان را اعلام کنند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: رییس قوه قضاییه سامانه ای را تعریف کرده مبنی بر اینکه همه مدیران از جمله نمایندگان بتوانند از این طریق اموال و دارایی های خود را اعلام کرده و در اختیار این سامانه قرار دهند.

عباسی ادامه داد: ساز و کاری لازم بود که ما نمایندگان مجلس هم این کار را انجام دهیم و دارایی های خود را اعلام کنیم لذا برای هر کدام از ما کدی در نظر بگیرند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست سران قوا برای تصمیم گیری درباره اعلام اموال مسئولان

جزییات نشست سران قوا برای تصمیم گیری درباره اعلام اموال مسئولان