مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 19:382019-10-12اجتماعي

همکاری بین بخشی برای اجرای طرح های دفاع از حقوق کودک نیاز است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد بر ضرورت توسعه همکاری بین بخشی برای اجرای موفق طرح های دفاع از حقوق کودک در یزد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکرم فداکار، شنبه شب در جلسه بررسی حقوق کودکان در یزد اظهار داشت: برای دفاع از حقوق کودکان در دولت فعالیت های خوبی انجام شده اما توسعه این فعالیت ها نیازمند همکاری های بین بخشی است.

وی عنوان کرد: همکاری بین بخشی و برنامه محوری برای اجرا شدن طرح ها و برنامه های پیش بینی شده در سطح کشور در زمینه دفاع از حقوق کودکان ضروری است .

معاون استاندار یزد بیان کرد: تمام دستگاه های اجرایی باید برای مهارت آموزشی و آموزش کودکان و فعالیت های تفریحی و فرهنگی اقدام کنند.

فداکار با تاکید بر اینکه اجرای برنامه هایی با محوریت کودکان و دفاع از حقوق آنها باید در یزد پررنگتر شود و تشکل های مردم نهاد باید در این زمینه جدی تر وارد عمل شوند.

وی با اشاره به برخی نقایص قانونی که در رابطه با حقوق کودک وجود دارد، افزود: برخی قوانین نیازمند بازنگری است و امیدواریم دفتر حقوق بشر و امور بین المللی وزارت دادگستری و نمایندگان مجلس پیگیر این موضوع باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بین بخشی برای اجرای طرح های دفاع از حقوق کودک نیاز است

همکاری بین بخشی برای اجرای طرح های دفاع از حقوق کودک نیاز است